ZWROTY
Zamówiony produkt okazał się nietrafiony? W LePetit oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu zakupów w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Od umowy możesz odstąpić poprzez przesłanie maila z informacją o odstąpieniu na adres e-mail: kontakt@lepetit.com.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
Imię i Nazwisko
Numer zamówienia
Nazwa produktu zwracanego
Numer konta do zwrotu środków
Następnie prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mail i niezwłocznie zwrot środków na konto. (rozpatrzenie zwrotu odbędzie się max. w ciągu 14 dni).
Adres, na który należy odesłać produkty kurierem:
OPTIMUS 8 Sp. z o.o.
Plac Dąbrowskiego 2
97-425 Zelów
tel. 884785931
prosimy nie wysyłać paczek Pocztą Polską
Ważne!
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zakupionego produktu.
Towary niepodlegające zwrotowi
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkie środki zapachowe (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
- Zgodnie z regulaminem produkty takie jak: kosmetyki, smoczki, gryzaki i szczotki (które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania) nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
- Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie.
REKLAMACJE
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@lepetit.com.pl
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
OPTIMUS 8 Sp. z o.o.
ul. Gazowa 66/5
50-513 Wrocław
tel. 884785931
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.